BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 28, 2010

Berkunjung ke Taman Kurnia

Assalamualaikum w.b.t...

Bismillahirrahmanirrahim..

Sabtu, 27.02.2010, ahli persatuan mahasiswa Ikip-Yarmouk(Permaiya) telah dijemput oleh KRT Taman Kurnia Jaya untuk bersama-sama memeriahkan majlis gotong royong & jamuan perpaduan yang dianjurkan mereka.

Program yang bermula seawal 7.45 pagi itu dimulakan dengan sarapan pagi dan ucapan perasmian oleh pengerusi KRT Taman Kurnia.

Ketibaan pelajar Ikip-Yarmouk pada pukul 8.30pagi disambut dengan meriah warga kampung. Kawasan gotong-royong dibahagikan kepada 4 kumpulan yang masing-masing diketuai oleh AJK KRT sendiri. Program berjalan sambil diiringi muzik-muzik kontemporari. Semua peserta kelihatan begitu bersemangat ketika diiringi muzik yang dimainkan.
Program diserikan lagi dengan ketibaan pihak Bomba dan Majlis perbandaran Kuantan(MPK).

Keadaan cuaca yang panas mendung tanda rahmat Allah s.w.t sepanjang program dijalankan membantu dalam kelancaran program kali ini. Syukur. Yang menariknya, program ini turut disertai kaum Cina menandakan kesepakatan yang erat antara penduduk.

Sekitar jam 1 petang, program diakhiri dengan sua kenal bersama ajk KRT dan jamuan makan tengah hari. Semua peserta pulang dengan senyuman. Kita berjumpa lagi dalam program yang akan datang...k

wassalam..(Kita dalam rancangan ape adik-adik?...mari mengecat!..peace!)(Kuasa tolakan air yang mampu menghilangkan terus kotoran yang ada di badan anda..cubalah!)

(uncle..kami nak ang pow lepas bergambar ni ye..he3)

(huh?pe?kt ne?ok2..Roger and out!)
(kawan da tak sanggop..kawan nak makan da..lapo da ni)

(k.nab,.ckup ke tuk kite ni?..k.nab:tak pe dik..hidup ni kite kene la byk memberi..hu2) (bergambar kenangan bersama KRT dan warga Taman Kurnia)

0 ulasan:

istareh ..